/ ^Vardag /

♦ NÄR MAN FLYTTAR HEM...

Idag sov jag lääänge. Åt en sen frukost och sen gjorde jag klar årets sista skoluppgift tillsammans med W. När den var klar började jag städa; damssuga, torka golv och damm. Har också bytt lakan i sängen, bästa känslan när man går och lägger sig! Jag märker också att jag verkligen har svårt att släppa taget om skolan, eftersom jag på en fredag kväll när jag just fått jullov sitter och pusslar med vårens kurser. Aaah, när jag kom på mig själv med att göra det här så stängde jag bara min kalender och satte bort alla pennor direkt. Så här kan det ju inte gå till! ;)
 
Det jag har kvar att göra nu är att plocka ur alla mina Åboväskor.. men är helt jättetrött nu så jag kanske sparar det till imorgon iallafall. Får se, nu ska jag gå och dricka glögg! :)
 
 
 
 
Hahaha, bra.