/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ JAG MENAR HEJ!

Hej på er! Och jag menar verkligen HEJ! Det  här är första kvällen på flera månader som jag verkligen känner att jag har tid att sitta ner och fixa bloggbilder och jobba med bloggen överhuvudtaget. Ikväll har jag jobbat med en skrivuppgift som vi gör i par och jag är nu färdig med det mesta av det jag tänkt skriva, ska dock komplettera lite senare också men kan inte göra mer nu förrän mitt par har tid att skriva.
 
Eftersom jag också har jobbat med skrivuppgiften under dessa dagar då jag läst på tent så kommer jag förhoppningsvis ÄNTLIGEN få ett EFTERLÄNGTAT JULLOV imorgon efter jag skrivit klart en tent. W O W! Det låter för bra för att vara sant och det tycker min kropp med, känner att jag har svårt att släppa taget ännu, eftersom jag automatiskt är van med att det finns nya saker att göra när en är klar.
 
Vi satt i skolan idag hela dagen och övade på morgondagens tent vilken jag inte orkar ta någon större stress över. Det borde vara under kontroll, dessutom ska vi också öva imorgon på förmiddagen innan vi går och skriver. Jag ska göra mitt bästa och sen gå ut ur salen med ett stort leende på läpparna!