/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ IN-THE-MOMENT-BILD

 
 
Här får ni faktiskt en in-the-moment-bild! Jag kollade mig i spegeln innan jag skulle ta och så togs bilden innan jag var redo, haha! Jag har just fixat mig och ska börja packa en väska och åka till Jacke. Håret är vått ännu så det får hänga fritt utan någonting i det.
 
Jag har länge sagt åt Jacke att jag vill ha en film-maraton-kväll innan sommaren är slut. Ni vet när man kollar filmer som hör ihop efter varandra och det nästan tar hela natten. Nu när vi jobbat har vi inte kunnat göra det men nästa vecka tänkte jag att jag ska försöka hålla mig vaken längre på kvällarna! ;) Jacke föreslog att vi ändå kunde göra det idag trots att det är fredag och jag är megatrött  "Du somnar ju ändå efter första filmen", tyckte han. Och ja, dt gör jag ju ;). Så ikväll ska vi leka att vi tar film-maraton-kväll så får vi se om jag lyckas hålla mig vaken helst en film! ;)