/ ^Vardag /

♦ TJEJEN FRÅN LANDET PÅ VIFT!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
IDag började morgonen med några timmars workshops i marknadsföring. Funderade på konkurrentanalyser kring försäkringsbolag på samma gång som min familj spammade mig mig på messenger om vad de höll på med på sina resor. Roligt roligt!  (Alla utom jag från min familj är nämligen i utlandet och här är jag och är duktig och går i skolan! ;) )
 Vi fick sluta en timme tidigare idag (klockan 11) och det passade mig perfekt! Fick chilluncha en timme innan jag och Maria gick in till stan för att söka lite på Galna Dagar på Stockmann. Idag hade de låga priser på Nike så jag hade bestämt mig för en sak därifrån! Ska visa senare idag..
 Vilken tur att jag hade med mig Maria idag så fick jag se en helt ny del (*host* delar) av Stockmann här i Åbo som jag inte ens visste att de existerade! Haha tjejen från landet e ut!