/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ STOLT TJEJ!

Ikväll har jag hunnit med allt som jag planerat. Jag har övat till helgens uppträdanden (dansshow på fredag & spelning på lördag), läst ikapp lite bloggar, dammsugat lägenheten, plockat undan här och varit ut på en springtur! Så stolt över mig själv, jag sprang längre än jag brukar och tur var det att jag kom ihåg att lägga igång appen så jag såg hur långt det var! Stolt tjej! När jag kom hem körde jag muskelträning och så strechade jag en lång stund, spagat nästa! Så nära, men ändå så långt borta, jag har några centimeter att komma ner ännu så har jag det!
 Nu har jag just haft hårinpackning och duschat och nu återstår bara lite kvällsmål (+ serietittande) och sen blir det sängdags. Den här dagen har gått så fort!
 
 
 
Bild från i fredags.