/ ^Fest / Helg / ^Vardag /

♦ PAMPAS NATIONALDAG 2014

Jeeesss nu har jag vaknat!! Här kommer Pampas Nationaldagbilderna!! Alla är telefonbilder = skitkvalité, men jag ville inte springa runt med någon större kamera :)
 
 
Jag kom dit på torsdag, efter en dag I i jobb. Mötte upp Jacke på tågstationen, vi kom nästan samtidigt. Blev upphämtade av hans bror och flickvän så åkte vi hem till henne där vi skulle sova första natten. Jag har inte en enda bild från den här kvällen men efter vi fått i oss lite mat gick vi till några vänner på förfest och sen fick vi se Vasas lönnkrog Filicia. Kvällen var helt okej.
 
FREDAG: Idag började det påriktigt, kändes det som! Olympiaden på torget och vi var på plats lite före klockan tolv! Fiilismusik, tävlingar och intag av vätska stod på schemat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jacke och jag
 
 
 
Jag och kusin Mark
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi avlägsnade oss kanske 14-15-tiden. Blev lite mellanfester och till sist fest hos min bror där jag och Jacke skulle sova resten av helgen. När klockan närmade sig tolvslaget gick vi för att kolla DrBombay!! (Som vi sen missade, hehe, men vi var iallafall på plats!)
 
 
Janne Grönroos underhöll!
 
 
 
 
 
LÖRDAG: Vi vaknade åttatiden på morgonen och då var det bara att börja på igen! Pigga och glada vi till sillizen gå! Bussarna började gå från kl.11 och framåt och vi gick lite efter elva någon gång. Jag, Jacke och my brotha Richard!
 
 
 
 
 
Partyhesten!!!! Vi hittade den här på gatan på torsdagskvällen och den fick hänga med hela Pampashelgen!! Haha jag har den fortfarande kvar, vår partyhest ♥
 
 
 
 
 
Sillizen var nästan roligast av alla fester på hela helgen! Vi fick mat, dricka och bra livemusik!
 
 
 
 
 
Borden gick sönder av att vi hoppade och dansade på dom, haha!
 
 
 
 
Vi kom från sillizen 14-tiden, då direkt mot Olliskön! Det blev sköna vibbar där några timmar! ;) (Lägg märke till partyhesten i mitten av bilden!) Ollis stängde kl.17 så då gick vi och handlade mat och fräschade upp oss lite ochsen tillbaka till Ollis, som öppnade kl.18 igen. Feelis!
 
 
 
Senare på kvällen gick vi på en mellanfest och sen och köa till Leipis där närpesbandet 1G3B skulle spela! Det blev en kväll då vi sprang lite mellan Leipis och Ollis. Bra kväll!
 
 
 
 
 
 
Gaaah vi blev så ledsna av att vakna på söndag och inte få fotsätta en dag till! Back to reality... Jag väntar redan på Pampas Nationaldag 2015!