/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ MIN ONSDAG

 
 
 
Idag när vi satt i skolan fick jag höra att Stockmann började på med sina galna dagar idag! Och såklart var det dit benen gick när vi avslutat dagens föreläsning! Jag hittade två riktigt fynd, under fyra euro styck för något som tidigare kostar 20 euro! Ska visa er imorgon... Sen köpte jag en fin kjol också, men den hade inget med Galna dagar att göra, den kom bara med galna mig! ;)
 
 Efter centrumbesöket hade jag några timmar lediga och sen gick jag på dansträning. Vi kollade igenom det allra sista inför showen och imorgon har vi genrep! När jag kom hem ringde jag ett samtal, övade till lördagen, duschade, gjorde en skoluppgift och så ringde jag upp honey på skype. Och nu är det läggdags!
 
(Fällde just min lilla flaska ned nagelolja i golvet och den fick ett liiitet hål i botten, sånt man inte orkar handle with när klockan är tolv på natten..)