/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ GENREP AND OTHER STUFF

Efter roadandet idag, gick jag hem och övade till lördagens uppträdande. Fixade lite grejer, tvättade kläder, hämtade en sak jag ska låna av Louise och så blev det en liten middag. Med betoning på liten! Först nu ikväll slog det mig hur lite jag faktiskt åt; en halv tonfiskburk, en halv morot och en smörgås. Bantning på gång här!! Haha, nejnej men jag hade bara ingen mat, typ. Så var jag inte sugen på något men ändå hungrig, typ.
 När jag ätit bytte jag om, sminkade mig och fixade håret och gick iväg på genrep till dansshowen! Vi testade hur det såg ut med smink och hår idag därav fixade jag mig innan. Gerepet gick fint och det var kul att se vad de andra två grupperna hade danser!
 
 Jag kom hem 21-tiden igen, så övade jag till helgen, körde muskelträning och strechade. Så duschade jag och sen skypade jag med Jacke för att lägga upp lite planer till helgen. Och nu ska jag sitta och jobba med bloggen en stund till så blir det läggdags sen! Godnatt på er!!
 
 
 
Bild från igår.