/ ^Konserter/sång/uppträdanden / ^Vardag /

♦ DANSSHOW OCH SPELNING!!

 
Nu är den här. Helgen som jag sett fram emot i flera månader.
 
Ikväll har vi en dansshow med dansgruppen som vi dansat med under våren. Vi dansar hiphop, locking och showjazz, KUL KUL KUL! Vi har showen tillsammans med två andra dansgrupper i andra åldrar och vår dansgrupp uppträder typ varannan låt så det blir bråttom med klädbytena! Åååh flashbacks till min tid som drillflicka!♥
 
Ikväll inleds också RåaLive-helgen!! Det är ett evenemang som Rockföreningen vid Åbo Akademi ordnar varje år och det går ut på att band härmar andra band, om man säger det enkelt! Det här var ett av mina mål som jag la upp innan mitt gulisår i Åbo började; att få uppträda och sjunga på RåaLive. Och ja, det målet kommer högst troligen att nås nu! Jag pratade mig fram lite under hösten och efter jul hade jag ett band! RåaLive pågår från fredag till lördag och vårt band har speltid på lördag. Vi kör som Katy Perry, det kommer bli SÅÅÅ KUUUL!! Ni borde definitivt komma och kolla om ni har möjlighet!!
 
 
Här ser ni vilka andra band som kommer stå på scenen i helgen!