/ ^Mat och annat gott / ^Vardag /

♦ CAFÉBESÖK

 
 
 
Idag blev det ett cafébesök efter skolan med Maria och Elin! Dom har varit på fika flera gånger tidigare men jag har aldrig kunnat följa med med alla dans- och bandträningar, så nu när allt det har tagit slut hade de lovat mig att gå på café! Vi testade ett nytt idag (nytt för mig och Elin) och det var ett riktigt mysigt ställe, dock lite weird att de hade dekorerat med utemöbler inomhus. Men npja, det doftade nybakat direkt vi steg innanför dörren så 8/10 poäng ändå! Café Art var caféet och det ligger nere vid ån! Jag fikar typ aldrig vanligen, kan ha något att göra med min studiebudget... Köper hellre en snygg tröja och sparar in på maten! ;)
 
 
Annars så idag på förmiddagen var jag och gjorde mitt post-test i psykologin, nu är det över! Ska bara ge dem mina uppgifter så är det klart! Nice nice!
 
Men nu ska jag sluta blogga och läsa redovisning istället!