/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ VAD HAR JAG GJORT?

Oj shit vad ni har varit många här idag! Jag börjar ju undra
vad jag gjort nu när ni hittade hit just idag.. ;)
 
Köandet på FPA gick betydligt snabbare än förväntat, tog bara lite på en halvtimme. Måste ge ett stort + till personalen där också, eftersom jag fick byta bås och prata med en svenskspråkig så allt gick snabbt och smidigt! Jag hann alltså bra till föreläsningen också, eller workshopen, vi pratade om det där Apple.caset som vi lämnade in förra veckan. Fick även kaffe och kex där, samt tillåtelse att färglägga och rita på borden, wihii kände mig som ett barn igen! (De hade tejpat papper över hela bordet så det var meningen att man skulle skriva och rita där..) Kom in genom min lägenhetsdörr efter klockan 17 någon gång och då satte jag igång matlagningen, åt och kollade HIMYM, kollade fina Kristas nya musikvideo som släppts idag och sen la jag på en mer uppspeedad låt medan jag bytte om till spinningen. Traskade iväg dit, svettades en timme och sen hem för att dushca och kolla det där Breaking Bad-avsnittet som jag tjatat om för de flesta jag pratat med idag ;) Ska väl inte avslöja något här ifall det är någon av er som inte sett det ännu men har tänkt se det..
 
 
 
 
Och nu är jag så supertrött efter spinningpasset så jag ska nog bara försöka avrunda kvällen för att gå i sängen och läsa i en bok istället!