/ ^Mina designer /

♦ FINASTE JAG HAFT!

Har suttit flera timmar ikväll och fixat med en ny bloggdesign och oj vad skönt det känns med en ordentlig uppfräschning! Har ändrat färger, header, thumbnail, textsnitt och ännu mera färger. Det här är nog en av de snyggaste designerna jag haft, enligt mig själv. Efter flera timmars jobb höll allt på att falla på plats helt perfekt, ända tills jag upptäckte att texten i menyn helt har bytt om sig och ändrat färg och hit och dit, för att inte tala om dom där prickarna som kommit dit framför alla ord, vet inte varifrån dom kom överhuvudtaget! :O Och nu har jag svårt att hitta felet hur jag ska få det som jag vill igen.. Jag hade fixat det så fint så vet jag inte var, när eller hur det hände så att den blev så där stor och konstig nu.. Men jag tänkte iallafall att nu publicerar jag den nya designen innan jag messar up det ännu mer så får jag jobba på att hitta felet med texten i menyn  så att den blir så att säga "normal" igen :) Kan påminna er om att man jobbar med koder när man ändrar design på blogg.se, så då kan det vara väldigt svårt att hitta ett fel som man inte vet var och när det uppstod.
 
 
Annars är jag jättenöjd och bloggen känns
mycket mer lättläst! Vad tycker ni?
 
 
 
#1 / / Sara:

I like it! ;)

Svar: Va bra! ;)
Antonia