/ ^Fest / Helg /

♦ KASKÖSTYLE!

Gårkvällen blev smått spontan och jag bestämde mig för att festa med Kasköborna! Förfestade och sen tog vi en taxi till Grånne (Rörgrund i Pjelax, Närpes). Kvällen blev helt galen och jag kan inte minnas när jag skrattat så där mycket sist, haha!
 
Awesome kväll!
 
 

Marie-Helen
 
 
 
 
 
 
 
Marie-Helen, jag och Alexandra
 
 
 
 
 
 
 
Marie-Helen och Kaisa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tippin!! (Inside joke, haha!!)
 
 
 
 
 
 
 
Tippin! Tippin!
 
 
 
 
 
 
 
 
Tippin shakear loss ;)
 
 
 
 
 
Jag, Niklas och Marie-Helen
 
 
 
 
Här kom Oscar med på bilden också
 
 
 
 
 
Efter att vi betalat in oss hittade vi bland annat min älskling♥
 
 
 
 
Marie-Helen och jag ägde dansgolvet, haha! Önskade en låt av bandet som spelade och dom kallade oss för sin fanclub, haha!
 
 
 
 
 
 
 
I dimman
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En sista tippin för kvällen!
 
 
 
 
Fest / Sommar