/ ^Bilder på mig m.fl. /

söndag 310110


Idag var jag till farmor å farfar, för farfar fyllde just år så. Satt nu där en stund och sen for jag nån annanstans. Och nu kom jag just hem, ska väl gå och kolla blåsningen på tv3 snart :)

Imorgon far Vikkan bort en vecka till Ilmola (tror jag det heter.) Hon ska vara där ända till fredag, som utbyteselev eller vad man ska kalla det;) Hon hade en finsk brud hos henne förra veckan, så nu ska hon dit då, fast inte till samma;) Blev lite komplicerat det där nu, men hoppas ni förstod:)
Jag och Vic kommer sakna henne hela veckan i skolan, men det ska väl gå bra iallafall :)
Hoppas du får det bra där V:)


Vikkan å jag


#1 / / nathalie:

gud va läskigt. Jag var på en skyttetävling igår o där var en tjej som jag aldrig sett förut men det kändes som att jag hade sett henne flera gånger. O nu när jag kommer in på din blogg så är det ju dig den där tjejen var jättelik ! haha. du har en tvillingsyster i uppsala :)

#2 / / Anonym:

sv: hoppas den är bra! :D

#3 / / Pam :):

sv: heh eokej det gör jag :)

okej vad gillar du att se på dåå?

#4 / / Anonym:

http://endurance.blogg.se/saljes

#5 / / JESS/:

jo det har varit toppen med puggandet desutom så skulle jag bara träna på 25 glosor o de kan jag, börjar med biologi provet på måndag :D



haha okej va bra !

#6 / / H A N N A:

Svar: Ok, gör inte så mycket jag heller. Ska sova snart iaf :D

#7 / / Linnea :>:

roligt med hockey :p

#8 / / ida:

Svar: Tack så mycket tjejen :) Jo, jag mår bara bra jag med. :)

#9 / / PETRA:

SV; ja det var en rätt skön känsla när jag fick upp den ur avloppet kan jag säga, haha!

#10 / / MyzaaN - Princess Pink:

ja då :D det brukar ju ordna sig så :D <3

#11 / / Diana - Gravid ♥:

Söt bild på er! =)

#12 / / Emma:

Tack så jätte mycket! Fin bild :) Trevlig helg?

#13 / / simone:

Hur var blåsningen, något skoj ? :)