/ ^Bilder på mig m.fl. /

Bilder från balen

Här kommer lite bilder från gårdagens bal :)


Ellinoora å jag:)



Victoria x2 :)













#1 / / livsstilar.se:

hej! ny blogg tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit.

Delta helt gratis och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för.

Lycka till <3<3

#2 / / evelina:

sv: jag lägger till dig nu :D

lägg till mig med :D



älskar ditt hår på bilderna ! :D

#3 / / -L:

Fin du va :)

#4 / / eminaochmaria:

sv: roligt att du gillar deT! ;)

tack så mkt för sidan! :*

jo det är bara bra!



fin du var! [y]

#5 / / Anonym:

Samma här :)

Åh vad vacker du är :)

#6 / / FLOOSAN:

vilka fina bilder

#7 / / PETRA:

vad roligt med bal! och vad fin du var :D



Sv; haha ja ibland får vi till det ;D

#8 / / Linnea :>:

fint du hade håret :)



sv: hihi, ja ^^

#9 / / E V E L Y N:

jag vet faktist inte vad det heter ^^

#10 / / evelina:

sv: jag vet inte om det var jag eller lina som tog den men heehe vi kan väl säga att det var jag ;)

#11 / / PETRA:

SV; nämen tack så mycket sötnos :D

#12 / / Linnea :>:

roligt med en massa bilder :)



sv: hihi, ja :)

#13 / / vennie:

sv; kanske, få se ^^



frisyren va fräck ! ;D

#14 / / Jonna:

sv; Tack ;D

#15 / / jessica;:

provet gick jätte bra :). nej jag har inte fått veta resultaten än.



förlåt för en jätte sent svar! ♥

#16 / / MyzaaN - Princess Pink:

ja jag hoppas också det.

är lite nervös att jag gjort fel val:/

#17 / / Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Ja precis det tyckte jag också! Men nu har dom lagt till det iaf :) fin du var på balen också!

#18 / / Pam :):

sv: nja inte så jättebruna! :D

#19 / / jennica:

fin du va :)!

#20 / / Anonym:

Jaa verkilgen :/

Yees hade ni det kul?:)

#21 / / izza:

men vad fin du var!:D

hoppas du hade super kul

kram

#22 / / H A N N A:

Vad snygg klänning :)

Svar: Wallander, kommer faktiskt inte ihåg vad den hette, Innan frosten. Har sett den ett par gånger, men det var så länge sedan så jag kom inte ihåg så mycket. Ok, är bra med mig också :D Vad gör du annars då?

#23 / / Pam :):

sv: lagade vadå? ;d