/ ^Övrigt /

Prao --> dag 4


Började jobbet idag också klockan 12, och sen så slapp vi därifrån lite före tre, orkar inte berättadestomera om det. Ni måste fråga då om ni vill veta:)

Efter det så gick vi in till stan, och bl.a. köpte mina nya skor:D å dum som jag var har jag använt dom nu just då vi har varit ute på stan, så då har jag fått skavsår nu :/ kändes inte så mycket, men när jag tog av skon var sockan full med blod på hälen där bak. Såå..ja ska no använda skavsårsplåster innan jag använder dem på nytt...
 Men iaf, dom mjuknar väl snart..hoppas ja:D de var av läder så.
 Sen har vi också varit på middag till nå släktingar i Vörå:)

 Har varit somrigt idag också, hoppas ännu varmare imorgon! :)
 Men det ska tydligen bli jättevarmt på lördag, så de får vi hoppas! :D


Ha de bra  /eantonia
#1 / / M a t i l d a - allt och ingenting♣:

jättefinblogg:)

#2 / / alec:

här har det regnat hela dagen..

men det ska bli fint i mogron :)



allt bra då?

#3 / / DesignByMilly♥:

Vill du ha en ny design till din blogg?

Jag gör valfria designer till ett pris av INGENTING!



Intresserad? klicka in dig på min blogg och skicka iväg din beställning.

#4 / / Sarah:

svar: tack så mycket :)

#5 / / Alexandra:

sv: så skönt:)

#6 / / jenny:

sv: kul:) vad dom nya skorna fina ?

#7 / / FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Okej :D

Vad ska du göra i helgen? :)

#8 / / SOMMARUNGARNA!!:

SV: Härligt att höra! Jodå, fint här med! underbart väder!

Men vad gör du en sånn här solig lördag då ?

KRAMAR