/ ^Övrigt /

Prao dag 2


 Hej på er! :)

 Igår blev det inte världens bästa praodag. Vi började ju klockan 10 så gick vi dit då. Vi fick möblera om lite i hennes skyltfönster, coh sen torka damm. Och efter det: torka ännu mer damm! klockan 11 fick vi matpaus till klockan 12, det var inte så noga, sa hon. (!?)
 Nåja, vi kom tillbaka lite efter 12 så fick vi torka bort dammet från resten av hyllorna och så slutade vi efter det. Det vill säga tjugo före ett. Så sammanlagt jobbade i som 1h och 40 min. ! Shit, det var bara så tråkigt.

 Och sen idag började vi klockan 12, sprang nå ärende åt henne, matrast typ halv ett, kom tillbax kvart före. Sen sorterade vi nå permanent-lock-rullar, om ni vet vad jag menar??:D vet inte vad de heter så;)
 Vi slutade sen klockan 3, när vi var färdiga.

 Hmm, hon säger inte så mycket hon den där heller. Sitter bara vid datorn, och om hon inte sitter där så är hon ute på rökpaus.  Och vi som trodde att hon skulle vara helt glad och kanske visa oss hur man gör när man klipper, eller nåt sånt, men nejj nejj.


 Efter praodagen idag gick vi hem, eller "hem" hihi;) Så vilade vi en stund, sen gick vi ut med hunden. Gick hem igen spelade gitarr, åt, Ellu fortsatte spela medan jag somnade. Sen sovde jag i typ två timmar, och nu sitter jag här då:)


 Hoppas det bir roligare imorgon:)

 PS.  Måste bara berätta om att Ellu läste ur min bok igår, när vi skulle somva. Hon hade högläsning för mig, och jag började känna mig å liten, som när ens syskon eller föräldrar läste för en förr. Hihi, och ja, jag somnade också medan hon läste, så det var en riktig godnattsaga :) hihi.



#1 / / FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Okej ;D

Vad gör du? =)

#2 / / Anonym:

haft en bra dag? :)

#3 / / mia:

Hah, det är härligt när någon läser för en! (:

#4 / / jenny:

sv: ok :)vad gör du idag ? kram