/ ^Bilder på mig m.fl. /

måndag 30/03/09


 Har varit på en extra övning med hip-hop dansen idag. Vi ska tydligen uppträda på söndag så.
 Det var bra vi gick igenom danserna (åtminståne den ena) ordentligt. Vi tränar sedan igen på torsdag då ;)

 Annars idag, har det varit en bra dag:) ars är snart slut. Det är ju första april på onsdag, och april betyder vår! Och sen kommer maj, och sen: sommar!! Det kommer att hända ganska mycket kuliga saker nu på våren, och ännu mera kuligare saker på sommaren.

 Jag är ganska bestämt säker på att den här sommaren blir den bästa evvaaaahh! :D
 Bl.a. får jag ju mopedkörkort (om jag klarar det då;P haha)
fyller jag ju 15!
så får jag fara till fagerö!
så blir jag konfirmerad = konfirmationsfest!
och mycke meer, längtar bara såå mycket!!!


Danielle och jag.
 De här bilden är tagen ifjol 2 maj, men ändå är den ju så somrig! :)


 //eantonia
#1 / / Elena:

ja jag tror gladiatorsandalerna jag me =D

#2 / / Penajs - tankar, foton & musik:

hihi:D