/ ^Vardag /

Who! Höll på att svimma!

Jag gick i bastun och allt var helt bra. Men efteråt när jag skulle gå i duschen så kände jag mig helt slut! Tänkte att efteråt ska jag nog gå och lägga mig på soffan. När jag kom ur dushen, så bara snurrade det i huvudet, och allt bara "skiftade" eller vad jag ska säga. Så där, suddigt på nåt sätt.
 Jag drog snabbt på mig nå kläder och öppnade terassdörren (som finns i badrummet då) så jag fick frisk luft. När jag äntligen fick på mig kläderna gick jag snabbt till köket, öppnade skåpluckan och tog det största föremålet jag så och fyllde det med vatten. Drack några stora klunkar ur "koppen" innan jag "halvföll" ner på golvet. Där låg jag typ 5-10, medan jag klunkade i mig resten av vattnet. Då började jag redan må lite bättre, men jag skakade som bara den. Hela kroppen bara dallrade!
 Fyllde "koppen" med vatten igen och gick och la mig på soffan. Och nu efteråt mår jag mycket bättre, som tur är=) Men läskigt var de;s


Bild från Google.
 Haha, och nej, jag använder
inte en sån där kvast, om
ni undrar;)




 
#1 / / Leia:

Jo, det är det =)

#2 / / Leia:

Jadu, har du kopierat texten på designa din blogg och klistrat in den på rätta stället då? :S

#3 / / JENNIFER:

mm, ja titta på baksmällan, :D Jag laddade ner den (a)

#4 / / linaa:

vad läskigt:( tur du mår bättre nu!



SV: här har det vart sol hela dan:) vart ute med hundarna hela dan så skööönt! hoppas d håller i sig bara!

#5 / / Leia:

Jadu, då vet jag tyvärr inte hur du ska göra :S

Jag gjorde bara som det står på designa din blogg =)

#6 / / JENNIFER:

SV; den var riktigt bra =)

#7 / / Emelie - EmeliesPlace:

usch så läskigt!