/ ^Musik / Film /

Grynet!

Gomorgon!

 Har just ätit upp mina smörgåsar, nu äter jag kiwi och dricker iste:)
 Glömde kolla slutet av Let´s Dance igår, vem som föll ur, någon som vet?

Idag har jag inte bestämt mig vad jag ska riktigt göra, men antingen är jag hemma eller så ringer jag ti Jacke, så kanske jg far ti honom istället. Har inte varit dit på jättelänge tycker ja :O


Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så börja jag tänka på en tjej som jag allti kollade på när jag var liten, hon som inte tar nån skit. Och vem talar jag om? Joo, GRYNET!
 Kollade just några filmer med henne på youtube, bland annat när hon är som prao hos frisören, haha!
 Men det här klippet som jag tänker visa er är ett helt annat, men det är bara såå roligt! Hon är bara så härli:)




 //eantonia
#1 / / minaya:

Hej. Det är Lördag och jag är glad, så jag ville bara skicka en liten hälsning till alla mina härliga blogg-tjejer och killar.



Hoppas ni också får en lika mysig dag och helg.

En STOR KRAM till dig!



//Minaya

#2 / / Ellinoora:

oijmen nääää:Dhonde minns jag å. hihi :D

#3 / / Denise:

Åh du var jättenära på att vinna en design av mig men tyvärr så blev det en annan tjej som vann =/ Men jag har en till likadan tävling nu och folk orkar aldrig vara lika engagerade igen så du kanske ska passa på ;) Här är den iaf, och jag byta bakgrundsfärgen om du vill om du skulle vinna :)

http://naztysbunny.blogg.se/2009/march/design.html

#4 / / Judejägarn:

K