/ ^Musik / Film /

Breaking Benjamin



Nu sitter jag här och spelar gitarr och sjunger:D  jättekul:) men jag vill verkligen ha en ny gitarr, den som jag har är inte så bra så:/
Men kanske nästa gång jag far till Vasa kan jag ju gå till en musikaffär och titta på någon. Vill också köpa en sån där...en sån där...vet inte vad det heter på svenska men tror det heter "capo" på engelska, kan de stämma? Nå iallafall, en sån skall jag också köpa då:D
 Just nu är det roligast att spela Breaking Benjamin´s låt "Breathe," den låten skall jag just lägga upp som dagens låt så ni får höra den!



 Breaking Benjamin är ju bara såå bra! Har inte hört på dem kanske på ett år nu, men förr, åtmiståne i lågstadiet, så hörde jag jättemycket på dem. Och nu har jag börjat med det igen!:D Men dom borde komma ut med en ny skiva, jag har ju spelat de "gamla" låtarna så mycket nu tycker jag;) Men kanske snart?



Min dag i korthet:

- När jag vaknade gick jag till datorn, åt frukost på samma gång.
- Gick i duschen en stund senare.
- Till lunch så for jag och pappa och köpte hem pizza.
- Efteråt datorn igen, på kvällen var jag med Ellu. Vi for till butiken och sen till henne och sjöng karaoke:)
- For hem ganska tidigt, hon for till momo sin på samma gång då.
- Då jag kom hem så kollade jag tv, och nu sitter jag här då;)

Och det har jag gjort idag!

 //eantonia