/ ^Visste du att? /

Musiklek



Mozilla kapar, så nu skriver jag i internet explorer då.

 Iallafall; Idag skulle jag å spela + teori. Men eftersom jag skall börja hålla den där "Musiklek" gruppen nu, så satt vi mest och planerade det=) Men hann med lite teori också.
 (Musiklek= jag skall hålla en "musikklubb" för bar under skolåldern + deras föräldrar. Där sjunger vi och spelar så gott det går:) Och sen ska vi ita lite också, och leka lite:) )



Planering pågår:)


 Även fast Musiklek inte börjar före nästa torsdag, har jag suttit nästan hela kvällen idag och planerat vad vi ska göra då, första gången:) Det var lite svårt först, satt nu och bläddrade i böckerna, vilka sånger ska vi sjunga? Ska vi göra nå rörelser till? Vad blir dagens sång?
 Hmm..men det går väl lättare sen, när vi har kommit igång riktigt=) Tror faktiskt det här ska nli riktigt kul!=) Fast det kan ju bli lite stressigt, under de veckor då vi har fullspäckat med prov i skolan, men det ska nog ordna sig :)



Kolla va fint jag har gjort mitt häfte:) Innan var det bara blått och tråkigt,
men piffade till det med Nalle Puh, sån där självhäftande plast;D
Snyggt va? =)



#1 / / Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

så sött bokpapper:D

#2 / / Anonym:

sötnos =)

http://melleeh.blogg.se

#3 / / Photomania - ett annat perspektiv:

Sorry att jag suger på geografi, men vad är Svenskfinland? :)

Har också lite problem med Mozzila, fast för mej är det så att jag inte kan ladda upp nya bilder :S Att de nya bilderna som är inlagda på datorn inte visas när man ska ladda upp bloggbilder. Sjukt. Menmen, hoppas ditt problem löser sej :)

#4 / / Emma:

hej sötnos,

allt bra?

ledsen att jag inte ha svarat tidigare :(



puss

#5 / / CLIP:

häftet blev riktigt mysigt=)