/ ^Bilder på mig m.fl. /

Helgeeen 28-30.08.09




Hej hej, dålig uppdatering jag vet, men nu skriver jag=)

Fredag:
Hade håltimmar två sista så jag for hem då, systers pojkvän kom och hämtade mig.
Senare på kvällen var det säsongsavslutning i Åminne. Och före Åminne var vi på en gård, så for vi dit med Taxi. (Jag, Vikkan, Vic, Cissi, Joss, Simon och Anton.)



I fredags, innan jag for till skolan.


Lördag: Vaknade hos Vikkan, sen var jag bara hemma på dagen. Var så himla trött, efter bara 5 timmars sömn, och jag kunde inte sova på på hela dagen heller. (Alltså jag försökte, men det funkade inte.)
Sen på kvällen for jag till en villa.


Och idag söndag:

Är fortfarande hur trött som helst, eftersom jag vaknade ganska tidigt idag, och somnade aldrig om. Men ska försöka gå och lägga mig tidigt idag, så jag får sova ut ordentligt, (hoppas det lyckas.)

Ååh, har 11 finska uppgifter att göra, dom är huur långa som helst! -.- Ska fortsätta med dom nu, hejs.



#1 / / KingOfPopMJ:

Sv:Tack :)

#2 / / CLIP:

haha=) vilken fin bild på dig=)

#3 / / Emma:

Det är bara bra med mig tack:)

lite huvudvärk än och kroppen värker

men det går nog över snart :)

vad kommer du att hitta på i morron då?



Puss

#4 / / In memory of MJ:

Sv: Ja det tycker jag med, han var ju så snygg då ju :)



Vitiligo är en hudsjukdom som gör att man får vita fläckar över hela kroppen, sjukdomen "dödar" alla pigment i huden och därför blir man ljusare. Många som har vitiligo tar tabletter eller vad det är för att få jämnare färg på huden, så att fläckarna inte ska synas helt enkelt :p Det är det man tror att Michael gjorde, så att han blev helt vit.

#5 / / Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

sv: åh så synd:O den är verkligen sjukt god:D

vilken otur "/ du får passa på att köpa den i ngn större stad:)

#6 / / In memory of MJ:

Sv: Haha ja, men så är det.



Vet du att du liknar http://naztysbunny.blogg.se i ansiktet? :o